Arkadaşım, temayı beğenmeyebilirsin, sistemin özelliklerinide beğenmeyebilirsin. Buraya "bu sisteme yorumlarınızı bekliyorum, nasıl olmuş" gibi bir konu açmadım. Beğenmediysen almayarak tepkini gösterirsin.
Hata vardır, çalışmıyordur... Bu tür konularda tüm eleştirilere sonuna kadar açığım. Ancak "adam gibi tema yapsaydınız" yorumuna hiç kusura bakma tepki veririm (doğal olarak).
katılıyorum,eleştiri yapılacaksa da düzgün cümleler kurulmalı burada.öbür türlü satış baltalamaktan başka birşey olmaz
adam gibi yerine farklı temalar vs var mıydı denebilirdi..
iyi satışlar