Kardeşlerim neden böyle dalga geçtiginizi anlamadım ben 9 gün oldu siteyi açalı ama googlede 6. sıradayım.Bunu yapmamda r10.net in büyük bir katkısı oldu.R10 a teşekkürlerimi bildirmek için böyle bir topic açtım.
Hem arkadaşlar bu topic geyik topigi değil ''Teşekkür'' topigi eglence değil.Eglence topicleri forumun altında.Biraz incelerseniz bulursunuz.
Ayrıca ben bu siteye gelirken buranın ''eglence,geyik,makara vsvs''bir site oldugunu düşünmüyodum insanların bir şeyler öğrenmek iş yapmak vsvs nedenlerle üye olup aktif olduugnu düşünüyordm ama şimdi gördüklerim karşısında öyle düşünmüyorm.
Neyse
Saygılar.