SaFaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle Bir Kural mı Var ?
Elbette yok!
Ama sırf banner yapmak için banner yapılmaz. Her yönden düşünmelisin. Bu banner bir web sitesinde kullanılacak. 500 kb az bir rakam değil. Her seferinde 500 kb çok band yer. Frame sayısını azaltırsan boyutta düşer. Ha eğer diyorsan hem süper gösterişli olsun, hem süper janjanlı olsun o zaman banneri flash olarak yapacaksın minnacık boyutun keyfine varacaksın. GIF yaparsan sıkıntılarına da katlanacaksın.