DP'deyken de okumuştum konunu ama oraya yazmak pek istememiştim.
Şimdi buradan soriyim ..

Eğer Ben paramı senin dediğin gibi 2-3 ay içinde geri alabileceksem,
O 2k ytl para ile 1-2 site alsam ve bugunden kazanmaya başlasam daha mantıklı değil mi ?

Açıkçası anlatmak istediğim senin programında cazip olan nedir;
neden seninle çalışmak bize yarayacaktır. Sana 2k verip dönüşümünü mutlaka alacağımızı nasıl garanti edebileceksin/ ya da edebilecek misin?

Cevap vermek gibi mecburiyetin pek tabiki yok, sadece aklıma takılan ve dp'deki yazını okuyan nice insanların aklına takılabilecek soru/sorunlar bunlar..

İyi çalışmalar ve işlerinizde başarılar dilerim..