benim malesef sunucum taşınmadı diskte problem olmuş ve yedeklerim yok. en az 1 hafta kadar tüm sitelerim kapalı kalacak. çıldırmak üzereyim ticketlerimede cevap verilmiyor.
şuanda osman abiyede buradan şöyle böyle yapıyorsun demek istemiyorum.
sinirden ağladım az önce. 2 yıllık emeğim bir anda bitecek. cinayet işlemessem iyidir. psikolojim tamamen bozuldu. sabırla 2 gündür bekleyin dediler bekledim. ama sanırım yanlış yaptım. daha öncede disk problemi olmuştu bende. düzelttik dediler bu 2. si. bu işin sonu umarım kısa sürede olumlu şekilde noktalanır..