Arkadaşlar yanlış anlaşma olmasın bizim amacımız burda DHS nin cPanel Satışını yada Başka yerlerin DA , LXA Satışlarını desteklemek değildir. Fakat arkadaş düşük ramli birşey alıyor yüksek performans alması için panellerin ramini oldukça düşük tutması gerek. En düşük ramli panellerde LXA ve DA olduğu için belirtiyim dedim.
Saygılarımla