PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurulumda gelen orjinal iki tema var onlarda herhangi bir sorun yok
legacy mod nasıl aktif edicez nerden giricez
diyor
Joomla! Türkiye - Joomlatr.org - video dersler