Konu
r10 da önüne gelene sövüyorlar mı ?
12-05-2008, 01:09:11
#2
gnydgn
Forumda ahlaksız çok, eğer kendilerini teşhir ederlerse banlanırlar ama gizliden iş yaparlarsa bir şey olmuyor. Resimdeki de gizli olduğunu sananlardan ama tabi istenilse tespit edilebilir. Bu arada konunun yeri "forumda" bölümü olabilir.