Konu
sandboxmu yoksa geçicimi yardım:(
11-05-2008, 19:08:50
#7
burakbudak
dogann umarım dediğin gibi olur .
ben devam ederim güncellemeye .
ama naladığım kadarıyla genel bir sorun zaten .
bu yüzden biraz daha ahatladım .