Arkadaşlar siteme Mybb kurdum... Saldırılara karsı bi kaç önlem aldım robots.txt de ancak SHELL ayarları varmış hostun bunu düzenle dediler.. Sizce ne yapmalıyım? ACİL bi YARDIM bekliyorum!...