valla ben bir süre kullandım, hatta ikitane hesabım vardı.
birinde 17 birinde 23 ytl vardı, bir gün bi baktım ikisinide yatırmışlar. tabi ben reklamları kaldıralı en az 6-7 ay oluyor. 6-7 ay önceki parayı yatırmışlar
Doğan grubundan reklam alınıpta yayınlanmaz