Konu
Batan Geminin Malları - KAÇIRMA!
10-05-2008, 18:54:25
#6
aLp3r
Macabré adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dahili. Keşke external alsaydım dimi ?
external alsan daha güzel olurdu.
Fiyatı alabilir miyim?