Merhaba arkadaşlar,
Yozgat bozok üniversitesinde okuyan bir arkadaşımın kimya topluluğu için logo yapması gerekiyor ama kendisi güzel bir iş ortaya çıkaramadı. aranızdan bu işi yapacak olan arkadaşlarım varsa çok sevinirim.
Logoda yazacak olan yazı:
Alıntı
BÜKİM
Bozok Üniversitesi Kimya Topluluğu
Bu logoyu kimya ile ilgili metaryaller ile süslerseniz çok güzel olur. yapacak arkadaşlarım bu başlık altına eklerse sevinirim arkadaşlar bu iş için için bütçem yok. ücretsiz olarak yapacak arkadaşları bekliyorum..