merhaba arkadaşlar benim sitemin tek sorunu aktiv üyesinin olmaması bunun derdi çaresi yokmu acaba bileniniz yokmu?
hocam şahsen tüm arkadaşlarımı topladım onlarda kendi arkadaşlarını topladı bir sosyalleşme oldu

benim tekniğim bu elbette daha iyileri vardır

gelecek bilgilerden bende yararlanmak isterim