ben kullanıyorum.Ödeme zamanı yaklaşıyor.Eğer yamuk yaparlarsa tv kanallarına kadar yaptıkları haksızlıkları anlatırım.Gözüm karadır.Onlar doğan grubu diye istediklerini yapamazlar.