ASiCi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptıgınız güzel bir şey.domain istemiyorum ama 1 e karşı 100 anlamlı domainleri ne amacla reglemiştiniz..yarısma-iptal olan bir proje falan mıydı.sadece merak ettiğim için soruyorum
Evet yarışma için reglemiştim ama, yarışma istenilen kalitede olmadığı için sanırım. siteleride yapılmadı. Ondan boş durcağına 45 er günleri var birilerinin işine yarar diye veriyorum.

Tşk ler.