Usta bu şekilde bi yoruma ne gerek var adam domaini satıyo isteyen teklifini verir alır istemeyende yorum yapmadan çıkar gider konudan bu kadar basit şeyler yüzünden birbirinizi kırmanın anlamı yok kolay gelsin
Bence süper domain.
Kayıt ücreti biraz düşük olsaydı düşünebilirdim..
Inşallah istediğin fiyata alıcı bulursun ,
Bol şanslar..
Arkadaslar kusura bakmayin ama saka mi bu?
ben domain satmiyorum ki

biraz daha dikkatli okuyun.