Konu
scriptte hata alıyorum
08-05-2008, 13:48:30
#8
pislich
sarkı sözü ekledin mi hiç ? sanırım sorun sitende sarkı sözü olmadığından kaynaklanıyor.. son eklenen şarkı sozu olmadı için db den çekim yapamiyor ve sonuç olarak hata çıkartıyor..şarkı ekleyerek bir dene istersen.