Senin ne dediğini çok çok iyi anladım ve onun için cevap yazdım. Konuyu uzatmanın alemi yok.
Yazdığın şeylerin arkasında dur ondan sonra konuş. Varez deyip çamur atmakla olmuyor herşey.
Ayrıca " fakat firefox için css sayfası hazırlamamıştım " cümlesinden sen ne anlıyorsun ?
Bilinçli olarak bir sayfayı hazırlamamak hataysa ben o hatayı yapmışım. Senin kadar dikkatli ve zeki bir coder olmadığımız için bilemiyoruz , kusura bakma.
söylediğim şeyin arkasındayım zaten
firefox için css sayfası hazırlamamıştım diye bir şey de ilk senden duydum,
tasarım yaparken bir tane css sayfası hazırlarsın diğer tarayıcılarda hatalar oluşursa ona göre düzenleme yaparsın.
ayrıca hazır olmayan bir css sayfasını, nasıl oluyorda sitenin temel css sayfası olarak gösterebiliyorsun.farkında değilsin galiba ama siten tüm tarayıcılarda arızalı

siteye üye oldun ve ilk mesajın da bir emlak scripti satıyorsun,tasarımda kayık çıkıyor,sana nasıl güvenebiliriz
işin özü
<link href="style2.css" rel="stylesheet"/>
böyle bir mantığı anlayamadım kusura bakma(style2.css adlı dosya sunucuda yüklü olmadığı için).
ama sana bir ip ucu vereyim
<link href="style.css" rel="stylesheet"/>
bu şekilde bir dene belki sitende toparlanma olur