Dün tıklarda ve ücretlerde 2-3 katına kadar bir yükselme oldu mu?
Bu göze batmış olabilir diye düşünüyorum. Ayrıca dün sabah yaşanan sorun ile de ilişkilendirilebilir diye düşünüyorum. Tekrar geçmiş olsun.