bu AdSense'in iyice cıtı çıktı ya, YPN veya AdCenter adam gibi rakip olamazsa daha da kötüleşecek. Zamanında Microsoft'a tekelliğinden dolayı kötüleyip Google'a cici dedik ama şimdi Google'ın bu tekelliğinden kurtulmak için umudu Microsofta bağlıyoruz walla
Ne ise bir iki hafta kaldı, Yahoo'nun hisseleri biraz daha düşünce satmaya karar verirler, Microsoft Yahoo'yu alınca Google hemen kendisini toparlar diye düşünüyorum.