Defalarca yazdım ama okumak yok tabi değişecek bu site diye .
Okuma özürlü olmak böyle birşey olsa gerek.
Allah tan müşteriler sizin gibi düşünmüyor yoksa yanmışız. firmalarla çalışmalarımız sürüyor. kar da ediyoruz. Çok şükür .
Allah herkesin kısmetini açık eder inşallah.
Evet internetten gelen ciro bazlı seo çalışması yapıyoruz.
gerekirse konrol ediyoruz ilginç ve farklı bir yaklaşım bu

çalışma şeklimiz böyle
öyle çıkar bırak iş yok bizde. Ondan sadece firmalarla çalışıyoruz.
yani bir hayırlı olsunu çok görüp böyle abukça şeyler yazmanız için nasıl bir kabiliyet gerekli bilmiyorum
tekrar ediyorum site değişecek Anlatabildim mi
saygılar