aslanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu maili almanızdaki sebep, vb lisans veya lisanslarınız 4 hafta içinde biticektir.

yani bir ay sonra 1 yıl oluyor demek istemiş
Lisans owned olduğna göre sorun yok saol