Nupel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar
1.4.2008 de yayınladığım anasayfası w3 e uygun olan sitem bu güncellemde
PR1 olmuş.Ben daha yüksek bekliyordum.
Sizce bu normalmi yani yeterli mi yoksa bbir yerlerde hatamı yapıyorum da daha yüksek olmadı pr2 gibi.
Bilgilerinizi esirgemezseniz sevinirim
w3 den valid css den valid özgün içerik kendi içeriğindeki sitelerden çarpraz link sürekli güncelleme yaparsan amacının ötesine ulaşabilirsin Zaman Sabır