Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kısacası bıktık artık.... Gına geldi...
Aradın bulamadın.. Enteresan..
https://www.r10.net/search.php?searchid=3991085 .....
Al bu da radmin'in sana cevabı :
https://www.r10.net/google-pagerank/1...sacmaligi.html