bahabos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence de alınmaması gereken domainler..
Neyse aldık bi kere .. Kör satıcının kör müşterisi olurmuş derler... Çıkarsa talip satarım.. Yoksa dursun kenarda.. mailcim.com'u mail hesabı için kullanabilirim.. Çok fazla uğraş istermez gibime geldi... Biraz nakit ayarlarsam bu şekilde değerlendirip ilerleyen zamanlarda PR ve hit kazandırdıktan sonra satabilirsem satarım.. Ben domainlerimle mutluyum...