Bravo!
şaka mısın sen, eğer bişey demiyeceksen sus da!
sadece içerik ile pr alınmaz diye bir kural yokki,
+ ogeweb.org'dende link almışsın.. "oh oh al sana pr2" demiş.
ne neden? ne nasıl?
4 linkle pr2 olması ilginç, link verenler de pr0 o yüzden konu açtım zaten.