hocam alınma ama ben seo yaptırmak ıstesem ve senın siteye girsem bedava yapsan yine yaptırmam..o kadar kötü ki yanı anlatılmaz..Webtasarım bölümüne template resımlerı koyulmuş , Referanslar Sayfası çok kötü düzensiz ve Saçma...Adamların cirosun'dan Sizene yada bizene Seo danısmanları hangi firmanın cirosuna karışmış ? tuttu , Çalışıyor ne demek ? bide Kurumsal Firma olacagız diyorsanız Yani gercekten komik görünüor..
Kısacası Inanilmaz derece Amatör ve Kötü..