Aynı dert bende de var.
Fikir Alemi u kurdum.fakat üye yok,ziyaretçi yok.
Sinek avlıyoruz valla.ben bile girmiyorum artık
Bi çözüm bulmak lazım ama böyle de olmaz sanırım.