Arkadaşlar Siteyi Yeni Açtim Panel Plesk 8,3 Dil Paketi Yok Ama 8,2 De Yükleniyo Ama Ben Yüklemeyibilmiyorum Lütfen Yardim Edin Nasil Yüklecem Bana Yardim Edin Arkadaşlar