İlginiz için tşk ederim arkadaşlar,

Archer34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yada ben arkadaşlarıma denetiyorum msnden onlarda giriyor bende girmiyorsa sorunun modem den olduğunu anlıyorum
+1

ben giremediğim zaman msndeki arkadaşlarda giremiyo, demekki sorun sunucuda