webratör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam çok sağol hocam +Rep ini attım. http://members.vbulletin.com/members...ontactform.php buradan yollayacağım değilmi yanlış olmasın. Başlık olarak ne yazayım birde.
evet
oradan ac mail atsanda oraya gelıyor. yanlız lisansın kayıtlı oldugu maılle bu taleplerını ilet