Valla bende birşey anlamadım.

Eğer özel okul reklamı yapılacaksa neden 3 yıllık domain kaydediliyor da halihazırdaki sitelerden yapılmıyor.Eğer domain satılacaksa özel okul reklamı neden yapılıyor.