Konu
Teknosa Böyle Yaparsa
04-05-2008, 17:14:33
#5
kskleee38
bende öle bir yerin sahibi olsam 0,1 bunun yarsini anca verridim
hahaha gülelim geçelim takmayalım bu kadar kafaya