dostum bu şekilde temayı kimse satın almaz çok kötü tabi senın tasarım ve muhteşemlik anlayışın farklıysa bilemem site firefoxta kayıt iede girmedım bilmıyorum ama arkadaşın dediği gibi çok çalışman lazım çok...