arkadaşlar günlük 100 den fazla site geziyorum.hepsinde bu tarz reklamlara tıklıyorum. bitsin bütçeleri.ama böyle yaparken onların ekmeğine yağ sürüyor olabilir miyiz?

370 tık 4,05 dolar bıktım usandım.