Konu
7 Aydır pr1 oLamadım Sizce Neden :D
02-05-2008, 23:03:59
#2
VaGaBoND
2 Ayda nasıl pr7 olduğumun üstüne açılabilecek en güzel konu olarak düşünüyorum
Bunu forumda araştırsan bir çok cevap bulabilirsin.