JONJOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baktın olmuyor yarışma mı yapayım dedin Güzel bir karar olmuş. Zaman kalırsa müşterilerden karalamak isterim bende.
Okadar ucuza yaparsan kalmaz tabi
Yarısmaya gelirsek.Ödüller az
beni ilgilendiren sadece para ödülü.Diğerleri alanım değil.Biraz daha değiştirme imanı yok mu ?