Yazı için teşekkürler. güzel 1-2 nokta vardı.
dozunda almak şarttır dostum sen gidipte yeni boş siteye pr8 link alsan o aptal dediğin makine öyle bir zekileşiyor ki inanamassın
yinede yazın için teşekkürler
Ben buna katılmıyorum şahsen.
Şöyle acıklıyım katılmama sebebimi:
Mesela benim pr8 bir sitem var. Aynı dalda biraz farklı bir site acmak istedim ve yeni bir domain regledim. pr8 olan sitemden yeni olan siteme ben link versem sandbox mı yerim? bence yemem. bu sayının bir oranı var pr cetvelinde olduğu gibi. böyle bir tane backlink ile pr6 pr7 olabilirsiniz bence.
Ama tabi pr8den link verdiğin sitede de tatmin edici en azından kendi dalında yeterli sayılacak kadar içerik olması gereklidir diye düşünüyorum.