Konu
2 Bilgisayarı Cross bağlantı ile birbirine bağlamak. Win2000 vs WinVista
02-05-2008, 10:00:22
#7
eemmrraahh
Üyeliği durduruldu
şöle yaparsın wireles i xp için kullanırsın ethernet i 2000 için