
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar , bu arada 1 -10.000 arası bütün orglar alınmış..sadece 1 tane boş var o dediğim işte.. Bi yerden okudum bu sayili domainleri çinliler alıyormuş hep arkadaşlar, akıllarında tutmasi daha mi kolay oluyomus , ingilizce yerine bunlari seviyolarmis , kendi dilleride uygun degilya domain tesciline.. hakikaten kontrol ettim , coğu uzak doğu sitesi çıktı..
Monurkar
bende seninle aynı fikirdeyim o olabilir..