çevirmelerini UTF-8 encode da yapman gerekiyor,tavsiyem notepad++ kullanarak tema dosyalarını açmandır.Yada dreamweaverdada encode edebilirsin.
valla hocam kodlama bilmiyorum onun içinde yaparken bozmuş olabilirim bir dost el atıp haledebilirse cok iyi olur