Arkadaşlar hesabım kapatıldı gerekçe bile ortada yok mail bile gelmeden anlamadım gitti ayın 24 ünde kapatıldı hesabım.Geçen aydan 114 dolar alacağim gözüküyordu bekledim bekledim oda yatmadı .Bu ne adilik ya adamlar rezil ettiler herşeyi.Allah kahretsin.İnsanların emekleriyle oynuyorlar.Haftada bir ve ya iki kez anca tıklarım.Ama yine yaptılar yapacaklarını...
haftada bir iki kez tıklamak, emek. bunu fark edip banlaması adilik
değişik bir yaklaşım tarzı