bilgeis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangisi bakalım bir.ayrıca kendi sitem büyük oranda orjinal hitine bakarak 2 ayda nasıl 3000 olduğunu oradan anlayabilirsiniz.link verin ve konuyu düzeltelim kusura bakmayın ayrıca özür dileriz.link ister burdan ister pm verin halledelim ok ? referans verilmiş olması lazımdı verilmemesi üzücü.üzüldüm şimdi ister referans verelim ister komple silelim..bizim konularımız da komple alınıyor ama dediğim gibi kusura bakmayın..bu arada yazılarınız orjinal miydi gerçekten hangileri olduğunu merak ettim hem de full siteniz bu mu ? bakıyorum da hangileri olduğunu anlamaya çalışıyorum.link bekliyorum

benim sitemde full alıntı konu gerçekten şaşırdım...ve üzüldüm kimsenin sitesini kendi siteme full olarak taşımak istemem tarzım değil.çok çok özür dilerim hele ki yazılar orjinalse, başka sitelerden alma değilse o zaman daha çok üzülürüm..kendi orjinal yazılarımı alıyorlar da üzülüyorum
Hayır arkadaşım bu kadar üzül diye yazmadım. Yazıların altında evet bir kaynak var ama sadece netten alıntı diye yazmışsın. Ayrıca benim sitelerimin altında daha önce internetten alıntıdır falan gibi birşey yazmıyordu kaynak gösterilmeden kullanılamaz yazısı vardı. Ama kimse takmıyorki. Neyse sorun değil sadece orijinal yazı yazılır diye imzana koymuşsun o yüzden yazdım ben sitelerimi ilk açtığımda yani daha çömezken nasıl kastığımı anlatamam üç ay yazı hazırladım sonra site açtım. Sitemde kaş şekilleri var mesela oturup onları bile kendim çizdim. Aman kimse almış çalmış vs demesin diye. Neyse konu nasılda dağıldı.

Evet arkadaşlar varmı fikri olan bu tıklama oranları hakkında.