hiç aklıma gelmemişti modemden ethernet bağlantısı yapmak. =P
şöyle ki modem wireless modem. bilgisayarda win.2000 olduğu için bu wireless cihazlarıyla algılamıyo interneti. zaten pekde kullanmadığım bir bilgisayar bu sözü geçen pc. o yüzden işim olduğunda laptop tan o pc ye cross bağlantı yapıp interneti onada taşımak istiyorum.
anlatabildim mi?