Konu
uzatayım mı yoksa düşsünler mi bir bakın ....
30-04-2008, 16:13:20
#6
_Kaos_
dadaskent.com Erzurumun dadaşkent belediyesine bir öner belki alır. ekranim.com güzel domainmiş uzatmayacaksan bile bana bir özel mesaj atarsan sevinirim..