Konu
Güncelleme Kimlere Yaradı:/
30-04-2008, 12:27:34
#28
TuzsuzT
ben siteyi açalı 2 ay oldu ilk güncellemede pr2 oldum. daha fazla bekliyordum aslında çünkü gov.tr uzantılı linkim vardı ama neyse buda iyi sayılır