yenidata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
windows 2003 ioncube kurulumu haric bi türlü beceremiyorum
win ioncube kurulumu için yapılması gerekenleride biz paylaşalım.

awbs 2.7.x versiyonu ile birlikte ioncube dosyaları gelmektedir.

c:\windows\php.ini dosyasını açın

[Zend]
zend_extension_manager.optimizer_ts="C:\Program Files\Zend\ZendOptimizer-3.3.0\lib\Optimizer-3.3.0"
zend_extension_ts="C:\Program Files\Zend\ZendOptimizer-3.3.0\lib\ZendExtensionManager.dll"

bu satırı bulun ve aşağıdaki gibi değiştirin

[Zend]
zend_extension_ts="c:\ioncubedosyasınınolduguadres iyaziyorsunuz\ioncube_loader_win_4.4.dll"
zend_extension_manager.optimizer_ts="C:\Program files\Zend\ZendOptimizer-3.3.0\lib\Optimizer-3.3.0"
zend_extension_ts="C:\Program Files\Zend\ZendOptimizer-3.3.0\lib\ZendExtensionManager.dll"

bu şekilde düzenleyip kaydedip IIS 'i restart edin..

bu kadar .