Daha oncede bı yere yazmıstım gene yazayım.Ben ılerde bu tur bı ortaklık programı baslatıcam kendı arkadaslık sıtem ıcın.Karar kara dusunuyorum guven olayını nasıl halledıcem dıye.Kahramana bakıp ımrenıyorum hakkında soylenenlerden ve duyulan guvenden dolayı.Ama bole arada sırada bırılerı gelıp aklınca karalayınca benım bıle zoruma gıdıyor vallahı.Yuh dıyorum sadece.