işe yarayıp yaramıyacağını kontrol etmek için herkes şimdi bu sitede gösterilen pr ve google toolbardaki prsini yazsın site isminide yazsın bi kaç gün sonra kontrol edelim bakalım işe yarıyormu yaramıyormu bende yaradı valla işe yaramazsa kapatılır konu ben sizde faydalanın diye açtım konuyu yani kötü bi niyet yok
düzenleme:
çok pardon arkadaşlar bi arkadaş zaten konu açmış daha önce ben gördmeim kusura bakmayın
https://www.r10.net/google-pagerank/1...29-2008-a.html